torsdag, december 29, 2011

Når man fylder 50



 50 år - mærkeligt fornemmelse når man rammer - syns sgu lige jeg gik ud af roskildefestivalen med krøller. venner spillede for mig og jeg var rørt.. 





 


 



Nemlig dig min smukke datter - Kimmie Maria Wagner Hansen - Du er en helt unik person - med evner og talent der kan bære dig meget meget langt.. ligesom din bror.Kimmie Maria du er for sej og du gør.. ofte - mine dage til en dejlig varm brise. og så er du en person som minder så ekstremt meget om din mor … vores elskede og savnede susanne - som jeg ved kigger ned på os i dag.  Vi har kæmpet os videre unger - og vi har fundet frem til livet igen..og lysten til et gribe dagene.. men der var fandme dage - hvor jeg ikke var sikker på at vi klarede den.. men det gjorde vi – og jeg kan kun sige at der er meget rigtigt og klogt gemt i ordsproget - ” tiden læger alle sår”..for det gør den… næsten.


 tak til Musikken og alt omkring den. Musikken har betydet meget for mig..musikken har givet mig en pause og et frirum med glæde - trøst og masser af dejlige oplevelser


Bid mærke i ordrerne ”Generthed er en luksus - som voksne menneske ikke kan tillade sig” følger du det ordsprog - Så får du rigtigt mange dejlige timer i dit liv det lover jeg dig. 


Under musikken og dens glæder og vil jeg takke –  Dennis - Albert og Simon – i har hjulpet mig rigtigt meget - og uden så meget snak - men med musikken som medicinen – i har løftet op og skubbet videre.jeg er hamrende stolt af jer alle tre - i er kanon dygtige musikere - men allervigtigst er i nogle utrolige rolige og rare mennesker og gode venner at have omkring sig.


  


 

 

 


 



   mine næste 50 år - nemlig min rygsæk og  være at finde i udbanket hønsebusser langs fremmede horisonter -  Så kast fortøjningerne. Sejl væk fra den sikre havn.  Fang vindene i dit sejl. Udforsk - Drøm - Oplev.”




 

 Skål og kys fra mig til jer. Tak fordi i er.

 


 


 


 


 



Ingen kommentarer: