torsdag, juni 29, 2017

Sommerferie  


Musikken udvikler sig - optager mange nye sange og prøver at producere dem færdigt i eget regi. Langt hen ad vejen bliver det godt.. Der er en del ting jeg kan blive bedre til.  den sidste del inden man ligge numrene til aflytning er svær med mine værktøjer. som er en Zoom R 16 harddiskrecorder og en laptop. Keyboard er nyt og suverænt Phantom X8 købt af min gode ven Mats.
Prøver at holde sangene i ro og synge med en mere rolig og mørk stemme. Teksterne opstår når musikken er på plads og så lukker jeg blot øjnene og lader fantasien komme med ordrene. Det går over al forventning med tekst-siden - her en meget afslappet sommersang

  Ta det med en fugtig klud - somme sang


Har lavet en håndfuld numre med Sebastian Vognsen som spiller en flot elguitar. Ret gode numre vi har brygget sammen. Jag har lavet oplægget og mangler blot en guitar her og der. Som Sebastian er god til at levere. Det bliver nok et samspil vi forsætter med.
Stig Bjørn har også været forbi med sin Bas og spillet med på et par numre. Lidt svære proces men okay resultater.
Musik er en vidunderlig ting og jeg vil altid blive ved med at spille. Men det gedemarked det skal igennem for at få airplay og dit og dat er en joke som jeg ikke gider spille meget mere tid på.
Det er en meget kommerciel og egentlig tosset verden man kæmper med for at få sine numre igennem nåleøjet. Tror egentligt man blot skal være bundærlig med sin hensigt og håbe på der lyttere derude.
Har kørt 8.500 km rundt i europa med kimmie og et enkelt nummer lavede jeg på turen.
lyt det her :





     

Ingen kommentarer: